Pingvalue rep una subvenció de 200.000 euros del Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat

Para conseguir esta subvención Pingvalue ha contado con el servicio de búsqueda de financiación del Parque Científico UMH

Gràcies a la dotació rebuda, Pingvalue podrà continuar desenvolupant la seua plataforma i app i incorporar noves funcionalitats. Per aconseguir aquesta subvenció l'empresa ha comptat amb el servei de recerca de finançament del Parc Científic UMH.

Impulsar el comerç local a través del Big Data i de les noves tecnologies i proporcionar al consumidor informació personalitzada sobre la base dels seus interessos i a la seua localització geogràfica. Est és l'objectiu de l'empresa situada en el Parc Científic UMH Pingvalue. Per a açò, aquesta companyia belga ha desenvolupat una plataforma de serveis en el núvol i aplicació mòbil que posa en contacte directe a potencials clients amb comerços locals. Una idea innovadora que el Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat ha valorat positivament. Concretament, aquest organisme, a través de l'ICEX-Invest in Spain, ha concedit a Pingvalue una subvenció de 200.000 euros.

El projecte desenvolupat per Pingvalue es basa en dos pilars principals. El primer consisteix en una xarxa de comunitats segons gustos i aficions en la qual els usuaris poden compartir experiències i referències dels locals i llocs visitats. El segon pilar és una plataforma on els comerços poden conèixer, a través del Big Data, els interessos i necessitats dels usuaris de la zona. D'aquesta manera poden dirigir accions comercials personalitzades (descomptes, promocions, etc.) i fomentar així les compres. És a dir, proporcionar als comerciants una eina que els ajude a entendre i gestionar el màrqueting digital de forma senzilla.

La innovació de Pingvalue resideix, entre altres aspectes, en les funcionalitats que presenta la plataforma, adaptades tant als usuaris com als negocis. Per al primer d'aquests col·lectius aquestes funcionalitats són la localització de llocs, productes i promocions en el seu entorn mitjançant un mapa interactiu intel·ligent, la disponibilitat de cupons digitals i descomptes que es guarden i canvien en una cartera digital personal i la possibilitat de crear opinions i recomanacions de compra en funció de la seua experiència. Per part seua, per als negocis, aquestes funcionalitats consisteixen en una major visibilitat del propi comerç, un panell de control privat amb informació sobre el potencial client (demografia, interessos, etc.), la creació de cupons digitals per a promocionar productes i serveis i l'anàlisi de campanyes per a mesurar resultats de vendes reals. A més, en la versió Premium, els negocis podran monitorizar als consumidors al voltant del seu punt de venda així com als visitants que entren en els seus establiments i, d'aquesta manera, interactuar en temps i localització real.

Tal com assenyalen des de la companyia, el model de negoci que han creat “suposa una revolució ja que reconeix el valor de les persones que comparteixen contingut i recomanacions valuoses amb la seua xarxa de confiança, arribant a ingressar un 25 % dels beneficis generats en les carteres digitals de cada persona”. Així mateix, els negocis tenen la possibilitat de llançar comunicacions i promocions de marca a través dels seus punts d'accés Wi-Fi “Pingspot” i rebre també un 25 % dels ingressos generats.

Noves funcionalitats
Gràcies a la dotació rebuda, Pingvalue podrà continuar desenvolupant la seua plataforma i app i incorporar noves funcionalitats. Entre elles destaquen per als usuaris la implementació de sistemes de recomanacions rellevants, d'influència basat en el factor social i de confiança. També d'una llista personal per a planificar compres, activitats i esdeveniments. Respecte als negocis, les funcionalitats que la start-up preveu incorporar destaquen un sistema únic de fidelitat, nous tipus de campanyes (anuncis programats, vals, etc.), la integració amb la caixa registradora per al mesurament del Retorn de la Inversió (ROI, en les seues sigles en anglès) i informació social intel·ligent (Smart Social Data).

Així mateix, Pingvalue té com a objectiu la creació de sis ecosistemes oberts d'innovació contínua o Living Labs en les àrees metropolitanes d'Alacant-Elx, València, Mallorca, Madrid, Castelló i Múrcia, aconseguint una població potencial de 16 milions de ciutadans residents i més de 25 milions de visitants estrangers. A més, la dotació concedida pel Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat permetrà a l'empresa incrementar la seua plantilla i recuperar talent especialitzat de la zona.

Per a aconseguir aquesta subvenció Pingvalue ha comptat amb el servei de recerca de finançament del Parc Científic UMH. Aquest servei ofereix tutelatge personalitzat i intensiu, recolze en la comercialització de projectes i suport integral en la cerca de finançament públic, finançament privat i/o socis, entre uns altres. A més, des del Parc Científic UMH també s'ha oferit a la start-up suport administratiu així com en la comunicació i difusió de la seua activitat i en la visibilitat de la seua marca.

eskisehir escort eryaman escort samsun escort bursa escort