Desdejunis formatius PCUMH

ejecutivos-tomando-cafc3a9.jpg

¿Què són els Desdejunis Formatius PCUMH?

Són trobades àgils i dinàmics entre les empreses del Parc i empreses externes. Té com a objectiu formar i informar sobre qüestions útils (serveis empresarials, ús d'eines off i on-line, etc.), en un breu espai de temps i en un ambient distès.

¿A qui van dirigits?

Els Desdejunis estan dirigits a empresaris, emprenedors, gestors de start ups i a qualsevol persona interessada en les temàtiques que s'imparteixen.

¿Qui imparteixen els Desdejunis?

Seran impartits per personal de les empreses del nostre Parc i, puntualment, per empreses externes.

PROPOSA TEMÀTIQUES: Si tens algun tema d'interès (per a impartir o perquè s'impartisca) comenta'ns-ho en sroman@fundacionquorum.es

 


Trobada 7

TEMA: Com realitzar una planificació fiscal eficient

DATA I HORA
8 de maig de 2015 | 09:30hrs.

LLOC
Sala d'esdeveniments edifici Quòrum III (Universitat Miguel Hernández d'Elx) (veure mapa)

IMPARTEIX
Carmelo Sánchez és soci-director d'IPSUM Consulting i professor associat en l'Àrea d'Organització d'Empreses de la UMH. És economista i compta amb més de 15 anys d'experiència professional en funcions directives en empreses de diferents sectors.
CONTINGUTS

Claus per a una planificació fiscal eficient

Beneficis de la reforma fiscal 2015 per a autònoms i micropymes

·         Canvis més rellevants en la Llei de l'IVA

·         Novetats en l'Impost de societats

·         Aspectes a destacar de la reforma fiscal en l'IRPF

Confirmar assistència a la trobada 7

 


Trobada 6

TEMA: Com elaborar i formalitzar acords mercantils i de col·laboració entre empreses

DATA I HORA
17 d'abril de 2015 | 09.30hrs

LLOC
Sala d'esdeveniments edifici Quòrum III (Universitat Miguel Hernández d'Elx) (veure mapa)

IMPARTEIX
Manuel Pomares és soci director del bufet Pomares Advocats. Llicenciat en Dret, és especialista en l'àmbit mercantil-societari, concursal i bancari. Compta amb 20 anys d'experiència en l'assessorament jurídic a empreses globals i locals.

CONTINGUTS

Durant el desdejuni s'aportaran consells pràctics sobre com elaborar i formalitzar qualsevol tipus de contracte.

1.CONSELLS PRÀCTICS PER A ELABORAR I FORMALITZAR QUALSEVOL CONTRACTE MERCANTIL

  1. Concepte i necessitat: ¿quan he de fer contracte?
  2. Forma off line i on line del contracte
  3. Estructura i elements essencials que ha de tenir un contracte: clàusules clau
  4. Obligacions bàsiques:

→Prestació del servei o lliurament de la cosa. Responsabilitats per prestació defectuosa i per vicis

→Pagament: mitjans: Pagaré, xec, lletra de canvi; Girs bancaris; Lliuraments en efectiu; Transferències bancària

Què fer en cas d'impagament o pagament parcial.

2.TIPUS DE CONTRACTES MERCANTILS

A.CONTRACTES MERCANTILS MÉS HABITUALS

→Compravenda mercantil i subministrament de mercaderia

               →Compravenda a distància celebrada amb consumidors

→Contracte d'arrendament de local de negoci o de superfície (corner)

→Contracte de prestació de serveis

→Contracte de transport de mercaderies

→Contracte de gestió de negoci

B.CONTRACTES DE COL·LABORACIÓ MERCANTIL

→Contracte de distribució

               →Contracte de comissió

→Contracte de mediació o corretatge

→Contracte d'agència

→Contracte de concessió mercantil

→Contracte de franquícia

→Comunitat de béns

→Societat Civil

C.ALTRES CONTRACTES

Publicitaris: creació i difusió publicitària, patrocini i mecenatge

Informàtics: desenvolupament i cessió use de programes i bases de dades, pàgina web, tenda en línia, comunity manager

Contractes bancaris: lísing i renting, préstec, obertura de crèdit, dipòsit i descompte, avals. El contracte de permuta financera o swap

Contractes de garantia: segur, responsabilitat de l'administrador, fiança, penyora i hipoteca 

3.QÜESTIONS COMUNES

Clàusules abusives: supòsits i pressupostos

¿Com afecta el concurs de creditors als contractes?

Pactes de confidencialitat precontractual

Mediació i arbitratge

Clic per a confirmar la teua assistència


Trobada 5

TEMA: Traduir sense patir: defineix la teua estratègia per a un món multilingüe

DATA I HORA
27 de març de 2015 | 09.30hrs

LLOC
Sala d'esdeveniments edifici Quòrum III (Universitat Miguel Hernández d'Elx) (veure mapa)

 

IMPARTEIX

Alicia Neva és directora comercial en Prompsit, l'empresa tecnològica de traducció i lingüística, Prompsit, instal·lada en el Parc Científic de la UMH d'Elx. És llicenciada en Traducció i Interpretació, i s'ha format també en Comerç Exterior i en Administració i Direcció d'Empreses. Des de fa anys, aporta la seua experiència internacional, coneixements tècnics i habilitats en la selecció i definició de processos per a la gestió eficient de projectes de traducció corporativa.

CONTINGUTS

Durant el desdejuni es parlarà de com definir una estratègia de traducció que s'ajuste a objectius i pressupostos varis.

Els clients es mouen en un món globalitzat i esperen ser atesos en el seu propi idioma.
En conseqüència, trien a aquelles empreses capaces de cobrir les seues necessitats en la seua llengua.
Per a ampliar presència i quota de mercat, l'experiència dels clientes ha de ser convincent des de la primera impressió fins a l'última.
La llengua juga un paper crucial en aquesta experiència. Com definir una estratègia adequada per a atendre aquesta necessitat?

Es revisaran alguns dels punts claus d'aquesta estratègia:

- Planificació: Què necessite traduir i a quins idiomes? Quan?; Tipus de continguts (dinàmics vs. estàtics, generals vs. específics); El meu volum (actual i futur).

- Estratègia. Avantatges i desavantatges de: Do It Yourself ( "Juan Palomo" o "el cosí del meu cosí que sap idiomes"); Agències i traductors; Les meues amigues les tecnologies.

- Gestió: Les teues traduccions serveixen per a estalviar: memòries i glossaris; Seguiment i revisió de l'estratègia.

Confirmar assistència trobe 5


Trobada4

Desayuno coaching empresarialTEMA: COACHING EMPRESARIAL: aconsegueix el teu èxit professional sense estrès.

DATA I HORA
27 de febrer de 2015 | 09.30hrs

LLOC
Sala d'esdeveniments edifici Quòrum III (Universitat Miguel Hernández d'Elx) (veure mapa)

IMPARTEIX
José Vicente Selva. Advocat, mediador i professor de coaching jurídic i empresarial amb més de 10 anys d'experiència. Des de fa 2 anys, es dedica a serveis de coach aportant coneixements, tècniques i habilitats perquè la gent millore en la seua oratòria, comunicació no verbal, motivació, gestió del temps, control de l'estrès, marca personal, lideratge i salut física i mental.

CONTINGUTS

Durant el Desdejuni es parlarà sobre tres temes principals:

L'estrès: El cervell com a detector d'amenaces, les hormones de l'estrès, adrenalina i cortisol, beneficis i perjudicis de l'estrès o tècniques per a reduir-ho.

Una meta i el desenvolupament del teu pla estratègic: La meta i el pla estratègic han de ser concrets, assolibles, retadores, fitats en el temps, i ecològics.

Gestió del temps: Acumula tasques, distingeix les millors hores i dies, aprèn a delegar, etc.

Confirmar assistència trobe4


Trobada3

TEMA: INTERNACIONALITZACIÓ EMPRESARIAL I CLAUS PER A ACCEDIR A MERCATS EXTERIORS

DATA I HORA
3 de febrer de 2015 | 09.00hrs

LLOC
Sala d'esdeveniments edifici Quòrum III (Universitat Miguel Hernández d'Elx) (veure mapa)

IMPARTEIX
Alfonso Ortega Giménez, soci coordinador de Coex Internacional Trade S.L. i professor de Dret Internacional Privat en la Universitat Miguel Hernández (UMH).

CONTINGUTS

En un món cada vegada més globalitzat, la internacionalització comença per convertir-se en una qüestió de supervivència no solament per a les grans empreses sinó també per a moltes pimes. L'objectiu és continuar creixent quan l'espai domèstic ha quedat xicotet i cal ampliar horitzons; encara que. En altres ocasions, el motiu és la necesidada de seguir als nostres clients allà on vagen i evitar així que alguns dels nostres competidors es creuen en el camí.
 
L'objecte d'aquesta acció formativa és doble. D'una banda, respondre als principals interrogants que planteja la internacionalització empresarial: per què, com i quan internacionalitzar-se. D'altra banda, oferir algunes  “CLAUS PER A ACCEDIR ALS MERCATS EXTERIORS”: la decisió d'eixir a l'exterior, la contractació internacional com a mecanisme de prevenció de riscos jurídics, o les obligacions principals de les parts en Comerç Exterior i els riscos que planteja el seu incompliment.

Confirmar assistència trobe3

Veure en cartell informatiu en pdf


Trobada2

TEMA: COM PROTEGIR LA MEUA PROPIETAT INDUSTRIAL I INTEL·LECTUAL

DATA I HORA
16 de gener de 2015 | 09.00hrs

LLOC
Sala d'esdeveniments edifici Quòrum III (Universitat Miguel Hernández d'Elx) (veure mapa)

IMPARTEIX
Antonio Rodríguez, de l'empresa AgilMark 

HABILITATS
Assessorament, gestió, tramitació, seguiment, intermediació i defensa de Patents i Marques.

CONTINGUTS

En un sector econòmic de lliure competència, entre les circumstàncies que contribueixen a l'èxit empresarial (recursos humans, financers, matèries primeres, transport, energia, comunicacions, factors mediambientals, legislatius, sociològics…) cada vegada té més importància el fet de gaudir de drets d'exclusiva sobre:

- Les obres originals

- Els signes distintius

- El disseny industrial

- La tecnologia

Tot açò s'aconsegueix mitjançant l'entramat jurídic conegut com a dret de propietat intel·lectual-industrial. Durant la trobada veurem les claus d'aquest entramat i els mètodes existents per a protegir els resultats de recerques i/o projectes.

Confirmar assistència #meeting2

Veure en cartell informatiu en pdf


Trobada1

  • TEMA: COM POSICIONAR LA MEUA MARCA EN INTERNET I (amb esforç) VENDRE MÉS

DATA I HORA
11 de desembre de 2014 | 10.00

LLOC
Sala d'esdeveniments edifici Quòrum III (veure mapa)

IMPARTEIX
Sergio Mahugo, de l'empresa Tuyyoqué 

HABILITATS
Màrqueting digital, branding, blog, xarxes socials, publicitat.

CONTINGUTS
Claus bàsiques del màrqueting online. Més enllà dels conceptes tradicionals del Màrqueting (producte, preu, canals de distribució o places i canals de promoció) el màrqueting digital ofereix possibilitats fins ara    inimaginables de diferenciació, segmentació, branding i venda directa per a qualsevol marca o producte. En aquesta xarrada s'oferirà una visió general del món online i del màrqueting en Internet, amb l'objectiu fonamental que els assistents comprenguen les noves regles del joc que s'han instal·lat en la web participativa o 2.0, el paper dels consumidors en el procés de promoció dels productes i les oportunitats que ofereixen nous canals com els blogs, les xarxes socials, l'email màrqueting, el màrqueting d'experiències o la publicitat online.

Veure en pdf

Clic per a confirmar assistència #meeting1

eskisehir escort eryaman escort samsun escort bursa escort